Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

«Αθωότητα, Έρωτας & Ο Θάνατος Των Δυο Φίλων»





Από Πολύ Μικροι Αρχιζουμε Μια Εσωτερικη Αναζητηση… Ποιοι Ειμαστε… Τι Ειμαστε;… Τι Εχω Αναμεσα Στα Πόδια Μου;… Γιατι Άλλα Παιδακια Είναι Διαφορετικα;… Τι Χρώμα Εχει;… Γιατι Πετάνε Τα Στηθη;… Γιατι βγάζω Τριχες;… Γιατι Το Πουλι Μου Όταν Το Πειραζω Ανεβαινει;… Γιατι Βγαζω Αιμα Από Κατω;… Τι Είναι Περιοδος;… Από Που Ερχονται Τα Παιδια;… Τι Συμβαινει Όταν Πεθαινω;… Γιατι Πεθαινω;… Πονάει;… Γιατι Φιλιούνται Αυτοι Οι Δυο Κύριοι;… Πονάει Όταν Γεννάω;… Γιατί Δεν Εχει Χέρια;… Γιατι Δεν Εχει Πόδια;… Θα Παθω Και Εγω Το Ιδιο;… Γιατι Νοιωθω Περιεργα Στο Στομαχι Όταν Με Πλησιαζει;… Πως Είναι Το Πρωτο Φιλι;… Τι Είναι Sex;… Θα Πονάει;… Θα Μου Αρεσει;… Θα Το Κανω Σωστα;… Και Αν Την Πονεσω;… Και Αν Με Πονεσει;… Πως Θα Γινει;… Ειμαι Καλος Ανθρωπος;… Με Βλεπει Ο Θεος;… Υπαρχει Ο Θεος;… Πως Ειναι;… Γιατι Ειναι;… Ποιος Είναι Υπευθυνος Για Την Ζωη;… Που Ειμαι;… Γιατι Ειμαι;… Γιατι Γεννηθηκα Ετσι Όπως Γεννηθηκα;… Τι Θα Κανω;… Πως Θα Κανω;… Γιατι;
Τελος Πεθαινουμε Χωρις Να Εχουμε Δωσει Ικανοποιητικη Απαντηση Στον Εαυτο Μας, Χωρις Να Εχουμε Δωσει Ικανοποιητικη Απαντηση στους Εχοντες την Απορία, Χωρις Να Εχουμε Λυσει Μερος Αυτων Που Μας Εχουν Ανατεθει!
Θεε Μου Τι Ειρωνεία(Αν Και Αθεος; Δαρβινιστης; Τι Αποκαλούμαι Θεο Και Πως Αυτος Προβαλεται Μεσα Μας;)
Φτανουμε Στο Σημειο Να Εχουμε Αναλυσει Τα Παντα Σε Ερωτησεις Και Απαντησεις… Να Εχουμε Χασει Το Ενστικτο Μας, Να Εχουμε Χασει Τον Αυθορμιτισμο Μας, Να Έχουμε « Διυλυθεί Ως Κωνωπες» Χωρις Πλεον τα Μορια Μας Να Ανασυνταχτούν Και Να Επανενωθούν.
«Αθωότητα, Έρωτας & Ο Θάνατος Των Δυο Φίλων»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου