Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

«Επαφή»

Μου Είπε Η Φιλη Και Διπλωματουχος Ψυχολογος Να Αρχισω Να Εχω Περισσοτερες Επαφες Με Κοσμο Και Να Αρχισω Να Βγαινω Από Το Καβουκι Στο Οποίο ΕΧω Κλειστει.
Ετσι Σημερα Αφου Αφησα Την Ιαπωνικης Κατασκευης Μοτοσυκλετα Μου Για Τον Καθιερωμενο Τυπικο Ελεγχο Και Την Τυπικη Συντητρηση Της, Αποφασισα Να Ερθω Σε Επαφη Με Κοσμο.
Έτσι Την Τυπική Διαδρομή Από Την Πλατεια Αττικης Προς Το Συνταγμα, Αντι Με Τα Πόδια Την Εκανα Με Μεσο Μαζικης ΜΕταφορας Και Για Την Ακριβεια Με Το Ηλεκτρικο Τρενο!
Η Οσμη Της Μιζεριας, Η Ελλειψη Χαμογελων Και Καλης Διαθεσης Με Οδηγησε Στα Εξης Συμπέρασμα :
α) Η Ειμαι Αντικοινωνικος Και Μονοχνωτος
β) Η Ερμηνευσα Κακως Την Συμβουλη Της Καλης Μου Φιλης!

3 σχόλια:

  1. Ούτε μονόχνοτος ούτε αντικοινωνικός: απλά, εσωστρεφής. Ε και; Σου έχω πάντως έναν τρόπο να βγαίνεις από το καβούκι σου: κάθε φορά που θα σου τελειώνει το χαρτί υγείας, να ζητάς από τους ψυχολόγους τα πτυχία τους, αρχίζοντας από εκείνο της φίλης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνώντας τα χρόνια συνειδητοποιω ότι όλα μας τα πτυχία ήταν τελικά ακριβοπληρωμένα χαρτιά υγείας...

      Διαγραφή
  2. ...συγνωμη πρεπει να παω τουαλετα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή